نوشته شده توسط : soraya

اگر بعد از فشردن دكمه power، كامپيوتر روشن نشد؟

بررسي كنيد آيا سيم برق متصل است؟ آيا سر ديگر سيم برق متصل شده است؟ سوييچي كه در پشت كامپيوترتان وجود دارد چك كنيد. از اتصال صحيح منبع تغذيه به مادربرد اطمينان حاصل كنيد. كابل برق فلاپي را چك كنيد. اگر هيچ يك از اين كارها نتيجه نداد در مرحله بعد هر چيزي را كه به مادربرد متصل است به غير از كابل برق، سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را جدا كنيد. اگر باز هم سيستم بالا نمي آيد يك يا دو قطعه از سيستم شما معيوب است. در اين مورد به احتمال زياد مادربرد يا منبع تغذيه Case شما اشكال دارد.

اگر سيستم روشن مي شود ولي بوق نمي زند يا بالا نمي آيد؟

ابتدا همه اتصالات را چك كنيد و دوباره امتحان كنيد. در صورتي كه اين عمل مؤثر نبود، بهترين كار اين است كه مانند بالا همه چيز را به غير از سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا كرده و دوباره امتحان كنيد.

اگر كامپيوتر به خوبي شروع به كار كرد كامپيوتر را خاموش كنيد و هر بار يك قطعه را متصل كرده و سپس كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه مشكل را پيدا كنيد ولي اگر كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً يك يا چند قطعه معيوب داريد
 (CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).

كامپيوتر روشن مي شود و متناوبا‎ً بوق مي زند، بالا مي آيد؟

  1. ببينيد آيا حافظه RAM شما بدرستي نصب شده است اگر لازم است آن را بيرون آوريد و دوباره جا بزنيد.
  2. سيستم روشن مي شود يك سري بوقهاي سريع مي زند، بالا نمي آيد؟
  3. ببينيد آيا كارت گرافيك به درستي روي اسلات AGP نشسته است يا خير.اگر مقدار كمي از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد.
  4. چند مشكل ديگر هم وجود دارد كه بوسيله اين بوقها شناسايي مي شود اما دو مورد بالا معمول ترين موارد هستند.

اگر سيستم بالا مي آيد ولي مشكلاتي را مشاهده مي كنيد در اين جا دو مشكل عمده ذكر مي شود. كامپيوتر شما در هنگام نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد علت آن مي تواند گرماي CPU باشد بخصوص CPU هاي شركت AMD يا CPU هاي قديمي تر شركت INTEL. چك كنيد آيا فن CPU بخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب شده و معمولاً رنگ سياه دارد) بخوبي نصب شده است و با سطح CPU كاملاً موازي است. مطمئن شويد از هيت سينكي استفاده مي كنيد كه ساخت سازنده CPU شماست. هيت سينك اگر درست نصب شود بيش از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.

تعمیر کامپیوتر در محل - نصب ویندوز در محل - امداد کامپیوتر ...

مشكلات زيادي درسيستم عامل همراه با صفحات آبي كه ظاهر مي شود داريد؟

خطاهايي كه در هنگام كپي كردن فايل هاي Set up بوجود مي آيند بخصوص در ويندوز 2000 و XP، به احتمال زياد نشانه وجود مشكل در حافظه RAM شماست. اين امكان هم وجود دارد كه مشكل از هارد ديسك شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبي است كه در آنها Page Fault ديده مي شود يقيناً مشكل از حافظه RAM شماست.



:: برچسب‌ها: آموزش عيب يابي و تعمیر كامپيوتر , عیب یابی کامپیوتر , تعمیر کامپیوتر , کامپیوتر , تعمیر , آموزش کامپیوتر , آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

قانون جدید مالیات بر ارث (ماده 38 قانون مالیات های مستقیم)

ماده 26 قانون مالیات بر ارث

ماده 38 ) اموالی که به‌موجب نذر یا وصیت حسب مورد به وراث منتقل می‌شود به نرخ مذکور در ماده (۱۷) این قانون و در صورتی که به غیر وراث به استثنای اشخاص مذکور در بند (۳) ماده (۲۴) این قانون، منتقل شود مشمول مالیات بر درآمد اتفاقی خواهد بود.

در مواردی که منافع مالی، مورد نذر یا وصیت باشد و همچنین منافع مالی که مورد وقف و حبس است، اشخاص منتفع از منافع به استثنای اشخاص مذکور در بند (۳) ماده (۲۴) این قانون نسبت به منافع هر سال مشمول مالیات بر درآمد خواهند بود.

تبصره ـ مال مورد وصیت وقتی مشمول مالیات خواهد بود که وصیت با فوت موصی قطعی شده باشد.

کدام اموال متوفی مشمول مالیات بر ارث نمی‌شود؟ - همشهری آنلاین



:: برچسب‌ها: مالیات , مالیات بر ارث , ارث , وراث , اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

ویزای تحصیلی کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس

همه چیز درباره مهاجرت از طریق تحصیل رد کانادا در مطلب زیر آمده است بخوانید ودرست انتخاب کنید کسانی که قصد دارند ویزای تحصیلی کانادا را اخذ کنند در ابتدا باید یک پذیرش از یکی از کالج‌ها و یا دانشگاه های کانادا را کسب کنند و نکته ای که در این امر بسیار تاثیر گذار داشتن مدرک ایلتس می باشد که معمولا در هر دوره این نمرات دچار تغییرات می شود.

یعنی در مقطع کارشناسی در کشور کانادا نیاز به آیلتس با نمره 5 جنرال می باشد و در مقطع دکتری در کانادا نمره آیلتس باید در حدود 7 باشد. اما در کشور کانادا کالج ها و دانشگاه های وجود دارند که می‌توان پذیرش تحصیلی را بدون مدرک آیلتس انجام داد.

ویزای تحصیلی کانادا 

برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس ابتدا فرد متقاضی باید دوره های پیش نیاز زبان را بگذراند و بعد از اتمام دوره های زبان، وارد رشته تحصیلی می‌شود که دانشجو آن را در ابتدا درخواست داده بود شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت این دوره ها چون عملا دوره های مازاد می‌باشند ، فرد دانشجو‌می بایست هزینه های این دوره ها را پرداخت کند که عملا جدا از شهریه دانشگاه و یا کالج در کانادا می باشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک ایلتس در کانادا فرد متقاضی می بایست در ایتدا در این کلاس ها شرکت کند و معمولا مدت زمان این دوره ها در کشور کانادا یک ترم و یا معادل یک نیمسال تحصیلی می باشد.

و‌ بعد از اتمام این دوره ها مدرکی معادل ایلتس به فرد دانشجو داده می شود و بعد از اتمام این دوره و کسب مدرک زبان وارد مقطع تحصیلی بالاتر می شود.

بعد از طی شدن دوران تحصیلی در کانادا فرد متقاضی در صورتی که قصد اقامت در کانادا را داشته باشد، می تواند درخواست ویزای کار کانادا را ارائه کند و‌‌ پس از گرفتن ویزای کار در کانادا و‌ با اشروع فعالیت‌های کاری، بعد از گذشت یک سال متقاضی می تواند در خواست اقامت کانادا را ارائه دهد و اقامت کانادا از طریق تحصیل را بدست آورد.

اما نکته اصلی این می باشد فرد باید به دانشگاه ها و کالج هایی برود که دارای رنکینگ بالا در کشور کانادا باشند و عملا زیر نظر اداره مهاجرت کانادا و‌ مورد تائید این سازمان باشد و دلیل آن هم این است که اگر فرد متقاضی تحصیل در کانادا به سراغ کالج ها و دانشگاه هایی برود که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا نباشد، عملا منجر به صدور ویزای کار در کانادا نمی شود و در انتها منجر به اقامت کانادا نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کالج ها و دانشگاه ها در کانادا که می شود از طریق آن ویزای تحصیلی در کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس را کسب کرد می توانید با همکاران ما در در تماس باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت , کانادا , تحصیل در کانادا , تحصیل ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()