نوشته شده توسط : soraya

چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی چراغ ال ای دی تلویزیون شما شروع به چشمک زدن کند اما شما به طور کامل دلیل آن را متوجه نشوید. چشمک زدن چراغ ال ای دی علت های متفاوتی دارد که ممکن است ناشی از خرابی قسمت های مختلف مثل برد پاور یا مین برد و یا غیره باشد. اما اصلی ترین دلیل آن می تواند خرابی مین برد و پاور باشد که باید اول این دو قطعه را مورد بررسی قرار دهید. اصولا چشمک زدن ال ای دی نیز با حالت های متعددی خود را نشان می دهد این حالت ها به صورت زیر می باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ - تعمیرگاه مجاز مرکزی 88507981چراغ پاور به طور کامل روشن نمی شود

در این حالت ممکن است بعد از روشن کردن ال ای دی چراغ پاور روشن نشود و تلویزیون نیز به برق متصل باشد.

برای حل این مشکل ابتدا اتصال برق تلویزیون را بررسی نمایید. سپس می توانید مانند دستور زیر عمل نمایید.

برای تلویزیون غیر هوشنمد:

باز کردن Menu منو و سپس قسمت تنظیمات Settings  را باز کنید. بعد از باز کردن Option تنظیمات نشانگر قدرت power indicator را انتخاب نمایید. سپس می توانید گزینه ی standby light را مشاهده کرده و آن را در حالت روشن on  قرار دهید.

برای تلویزیون هوشمند:

به home  بروید و تنظیمات Settings  را انتخاب نمایید. بعد از وارد شدن به تنظیمات گزینه ی option  را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی Light را به حالت high تغییر دهید.

چراغ پاور به طور کلی قرمز است و تلویزیون روشن نمی شود

این حالت به این صورت است که ممکن است تلویزیون را روشن نمایید اما چراغ پاور همچنان قرمز باشد و بعد از روشن شدن دستگاه چراغ پاور شروع به کمرنگ تر شدن کند و باز به طور خودکار قرمز شود. برای حل این مشکل باید پریز برق را از دستگاه بکشید و سپس بعد از مدتی دوباره آن را نصب نمایید. راه حل بعدی عدم استفاده از دستگاه به مدت 24 ساعت است و بعد از 24 ساعت به راحتی می توانید دستپاه را روشن نمایید و آن را تست نمایید. در صورت عدم حل این مشکل بهتر اسا از فرد متخصص کمک بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر تلویزیون سامسونگ

چراغ پاور 3 بار چشمک می زند.

این حالت عمدتا زمانی به وجود می آید که تلویزیون صدا و تصویر ندارد و چراغ آن 3 بار پشت سر هم چشمک می زند. این مشکل دلایل مختلفی دارد و می توان آن را به برد پاور و یا صفحه ی نمایشگر نسبت داد و حتی ممکن است منشا این خرابی اسیب به کابل فلت باشد که باعث به وجو آمدن این مشکل شده است. در وهله ی اول باید خازن های پاور مورد بررسی قرار گیرند و همچنین ممکن است لحیم این اتصالات دچار سردی شده باشد و نیاز به تمدید آن ها را داشته باشید. در صورتی که از قسمت پایینی صدایی شنیده می شود باید برد پاور و خازن ها را تعویض نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور در صورت روشن بودن دستگاه

زمانی که شما تلویزیون را روشن می کنید و سپس چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند به معنای سالم بودن تمام قطعا دستگاه است اما نقطه ی نگران کننده این است که در حالتی ممکن است بعد از روشن کردن دستگاه چراغ پاور شروع به چشمک زدن نکند. در این حالت ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور به طور متعدد

در صورتی که چراغ پاور به صورت متعدد شروع به چشمک زدن نمایید ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و برای حل این مشکل باید دستگاه به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ , چراغ پاور , تلویزیون سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

نحوه ی تنظیمات اولیه ی تلویزیون سونی

آیا شما به تازگی یک تلویزیون با کیفیت جدید را خریداری کرده اید یا مجبور به تنظیم مجدد آن هستید ، باید تنظیم اولیه ریموت کنترل را بار دیگر انجام دهید - از جمله جفت کردن ریموت ، اتصال به Wi-Fi ، و اضافه کردن حساب سونی خود - تا بتوانید شروع به تماشای نمایش و فیلم کنید. با استفاده از این ریموت کنترل هوشمند به راحتی می توانید عملکرد مناسب و شگفت انگیز را داشته باشید.

برای اولین بار تلویزیون خود را روشن کنید

هنگامی که برای اولین بار تلویزیون خود را روشن می کنید ، باید ریموت خود را تنظیم کنید و  تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید تا از طریق تنظیم اولیه ای که ایجاد کرده اید بتوانید از تلویزیون استفاده نمایید.

عملکرد از راه دور ریموت کنترل تلویزیون سونی

هنگامی که تلویزیون را برای اولین بار روشن می کنید ، Samsung Remote Smart Remote به طور خودکار به تلویزیون جفت می شود. اما اگر ریموت جفت نشد ، آن را به سنسور کنترل از راه دور در جلو تلویزیون نشان دهید ، و سپس دکمه های برگشت و پخش / مکث را همزمان فشار داده و نگه دارید.

توجه: تصاویر ، دکمه ها و عملکردهای Remote Smart Sony سونی ممکن است از نظر مدل متفاوت باشد. برای دستورالعمل های خاص به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

تلویزیون های اندرویدی فیلیپس با قیمت های متنوع

زبان خود را انتخاب کنید

تلویزیون جدید شما به شما امکان می دهد یک زبان دلخواه را از تنظیم اولیه انتخاب کنید. بنابراین اگر می خواهید ، اکنون می توانید تنظیمات تلویزیون خود را به زبان کشور خود تبدیل نمایید.

از راه اندازی اولیه ، از دکمه های بالا و پایین در صفحه جهت دار از راه دور استفاده کنید تا به زبان دلخواه خود بروید. سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تلویزیون را به اینترنت وصل کنید

توجه: اگر شما با شرایط و ضوابط و قوانین حفظ حریم خصوصی Smart Hub رضایت ندارید ، نمی توانید از برنامه ها و برخی از ویژگی های Smart در تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید.

برای استفاده از برنامه ها ، پخش فیلم ها یا استفاده از خدمات دیگر ، تلویزیون شما نیاز به اتصال اینترنتی دارد ، اتصال نیز می تواند بی سیم یا با استفاده از سیم LAN صورت بگیرد.

شبکه بی سیم

برای انتخاب شبکه بی سیم برای تلویزیون هوشمند خود ، Wireless را انتخاب کنید و سپس نام شبکه بی سیم خود را انتخاب کنید. اگر شبکه شما ایمن است ، رمز ورود را وارد کنید و سپس انجام شد.

تلویزیون شما سعی خواهد کرد به شبکه شما متصل شود و به سرورهای سونی دسترسی پیدا کند. پس از برقراری اتصال بی سیم ، OK را انتخاب کنید. سپس ، شرایط و ضوابط Smart Hub ، را مرور کنید ، من با همه موافقم را انتخاب کرده، و سپس OK را انتخاب کنید.

تنظیمات کانال تلویزیون سونی | نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی

شبکه سیمی

در صورت تمایل می توانید به یک شبکه سیمی وصل شوید. یک کابل اترنت را به One Connect Box یا پشت تلویزیون خود وصل کنید و سپس Wired را انتخاب کنید. تلویزیون شما سعی خواهد کرد به شبکه شما متصل شود. هنگامی که اتصال کامل شد ، تلویزیون شما به سرورهای سونی دسترسی پیدا می کند. OK را انتخاب کنید.

شرایط و ضوابط Smart Hub ، رازداری را مرور کنید و سپس من با همه موافقم را انتخاب کنید. بعد ، OK را انتخاب کنید.

تلویزیون الجی 43 اینچ LG LED TV FULL HD 43LF630 - فروشگاه آنلاین ...

وارد سیستم شوید یا یک حساب سونی ایجاد کنید

توجه: اگر مایل به ایجاد یا ورود به حساب سونی خود نیستید ، فلش در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید تا از این بخش بروید.

یک حساب سونی برای استفاده از برخی سرویس ها یا برنامه های خاص در تلویزیون شما لازم است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید فیلم یا نمایش فیلم را از طریق تلویزیون خود اجاره یا خریداری کنید ، به حساب سونی خود نیاز خواهید داشت.

ورود به حساب

برای ورود به سیستم به صورت دستی به حساب سونی ، ورود به سیستم را انتخاب کنید و سپس قسمت شناسه را انتخاب کنید. آدرس ایمیل حساب سونی خود را وارد کرده و سپس Next را انتخاب کنید. قسمت گذرواژه را انتخاب کنید ، رمزعبور حساب سونی خود را وارد کرده و سپس انجام شد. در آخر ، ورود به سیستم را انتخاب کرده و سپس انجام دهید.

ایجاد یک حساب کاربری

بدون حساب هستید ، مشکلی نیست. برای ایجاد یک حساب سونی ، ایجاد حساب را انتخاب کرده و بله را انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، موافقت را انتخاب کنید تا با شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی حساب سونی موافقت کنید.

قسمت شناسه را انتخاب کنید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس Next را انتخاب کنید. و سپس ، قسمت گذرواژه را انتخاب کرده ، رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و سپس انجام شد. گزینه Next را انتخاب کنید و قسمت First Name را انتخاب کنید. نام خود را وارد کرده و سپس Next را انتخاب کنید. همین کار را برای نام خانوادگی خود انجام دهید.

از آنجا قسمت تاریخ تولد را انتخاب کنید و از در Remote Smart Sony خود استفاده کنید تا تاریخ تولد خود را انتخاب کنید. در آخر ، کادر انتخاب را انتخاب کنید ، گزینه Next را انتخاب کنید و سپس Done را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید با یک حساب Facebook یا PayPal یک حساب کاربری ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: نحوه ی تنظیمات اولیه ی تلویزیون سونی , ایجاد یک حساب کاربری , شبکه سیمی , شبکه بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

هزینه ی تعمیر بک لایت در تلویزیون های سونی

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. سونی از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با بک لایت و هزینه ی ساخت و تعمیر آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بک لایت

ابتدا لازم در رابطه با بک لایت اطلاعات لازم را داشته باشید. اصولا برای ایجاد تصویر و ایجاد آن بر روی صفحه ی نمایشگر باید نور سفید وجود داشته باشد. نور لازم برای ایجاد تصویر توسط بک لایت ها ایجاد می شود. در سال های اولیه ی ساخت تلویزیون به دلیل کم بودن تنوع، بک لایت نیز به طبع دارای تنوع بسیار کمی بود. اما در دنیای امروزه و با پیشرفت علم بک لایت ها دیگر به یک نوع ختم نمی شوند. عملکرد بک لایت به این صورت است که نور به پشت تصویر تابیده می شود و تصویر را ایجاد می نماید به زبان ساده تر به این صورت است که در تصاویر پزشکی نیز، پزشک برای دیدن تصاویر آن را روی صفحه ی با نور سفید می گذارد تا بتواند تصویر را به راحتی مشاهده نماید.

انواع بک لایت

نوع بک لایت وابسته به نوع تلویزیون است. به این صورت که در تلویزیون های LCD در بک لایت از یک نوع لامپ فلورسنت استفاده شده است. این لامپ ها ضخامتی به اندازه ی مداد و بلندی یا طولی به اندازه ی اینچ تلویزیون را دارند. اصولا این لامپ ها به صورت طولی و به تعداد 12تا 24 عدد در پشت تلویزیون و صفحه ی نمایشگر قرار گرفته اند تا نور را ایجاد نمایند.

اصولا تلویزیون ها برای تغذیه ی لامپ های فلورسنت توان بالا و یا انرژی زیادی را مصرف می نمایند که نتیجه ی این انرژی زیاد، تولید گرما می باشد. به همین دلیل این قسمت و قطعات مجاور آن به دلیل مجاورت با گرما استهلاک و خرابی بیشتری را نسبت به سایر قطعات در پی دارد.

بک لایت در کدام قسمت تلویزیوت قرار گرفته است؟

اصولا برای مشاهده ی تصاویر بک لایت باید سر تا سر تلویزیون قرار بگیرد تا به راحتی بتواند نور را ایجاد کرده و در پی آن تصویر ایجاد شود. با توجه به این نکته می توان گفت بک لایت صفحه ی است که روی آن لامپ ها قرار گرفته و در سر تا سر تلویزیون قرار گرفته است. به همین جهت بهتر است مراقب تلویزیون و صفحه ی نمایشگر آن باشید تا برای تعمیر این قسمت مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نباشید.

بک لایت در سری B تلویزیون های سونی

تا این قسمت اطلاعاتی را در رابطه با بک لایت به دست آورده اید. حال نوبت به تعمیر است قسمت می باشد. سری B تلویزیون سونی دارای ورژن های B570،B550 ، B530 می باشد. در این سری از تلویزیون های سونی برد بک لایت و برد پاور تلویزیون با یکدیگر یکی شده است و به نام برد پاور بک لایت در تلویزیون قرار گرفته است. خرابی این سری از تلویزیون سونی بسیار زیاد است و به این صورت است که به مرور زمان و با افزایش عمر لامپ ها، این لامپ ها خراب شده و دیگر قادر به ایجاد تصویر نخواهد بود و در نتیجه تصویر قطع می شود.

تعمیر این قطعه به چه صورت است؟

به این دلیل که کار کرد بک لایت با ایجاد گرما همراه است. به همین دلیل تعمیر این قسمت بسیار شایع می باشد. برای برطرف کردن این مشکل و رفع آن سازندگان تلویزیو ن جایگزین مناسبی را برای لامپ های فلورسنت در نظر گرفته اند. این جایگزین لامپ های ال ای دی می باشد که در بازار با نام تلویزیون های LED شناخته شده است. در هر صورت اگر تعداد کمی از لامپ ها خراب شده و نیاز به تعمیر داشت، به راحتی می توان تلویزیون را تعمیر کرد اما در صورتی که تعداد لامپ های خراب زیاد بود پس بهتر است بک لایت به طور کامل تعویض نمایید.

هزینه ی تعمیر

به دلیل اینکه برد بک لایت سطح زیادی از تلویزیون را در بر گرفته است هزینه ی تعمیر آن به طبع زیاد خواهد بود.

اصولا بک لایت 70 درصد قیمت تلویزیون را به خود اختصاص داده است پس برای تعمیر آن باید هزینه ی زیادی را متحول شوید. در بعضی شرایط خرابی این قسمت به قدری زیاد است که پیشنهاد می شود تا به طور کامل از تعمیر آن صرف نظر کرده و اقدام به خرید تلویزیون جدید نمایید.

منبع: نمایندگی سونی



:: برچسب‌ها: هزینه تعمیر , بک لایت در سری B تلویزیون سونی , انواع بک لایت , بک لایت در تلویزیون های سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

ترانزیستور در تلویزیون سونی

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. سونی از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با ترانزیستور در تلویزیون سونی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

علت روشن نشدن تلویزیون - تعمیر تلویزیون - گروه رایان

ترانزیستور چیست؟

این قطعه در برد پاور قرار دارد و به صورت یک ابزار نیمه رسانا عمل می کند. عملکرد این قطعه به این صورت است که می تواند سیگنال ها را تقویت و یا سوئیچ نمایید. این قطعات در نقطه ای از برد با یکدیگر هستند و مشخصات ظاهری آن ها به این صورت است که دارای سه پایه برای اتصال به برد می باشند. لازم به ذکر است که ولتاژ به یک جفت از این پایه ها اعمال شده و جریان عبوری از پایه دیگر به راحتی خارج می شود.

مزایای ترانزیستور

از مزایای این قطعه در برد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اندازه ی کم این قطعه
  • هزینه ی کم آن
  • ولتاژ کاری کم و پایین
  • به گرمای اولیه نیاز ندارد
  • توان کمتر
  • عمر و توان بیشتر آن

مشخصات فنی ترانزیستور

همانطور که گفته شد این قطعه از 3 بخش مواد رسانا تشکیل شده است. نوع P  و نوع N آن باعث ایجاد دو تقاطع PN می شود. این قسمت ها به راحتی می توانند سیگنال ها را تقویت نمایند و سپس آن ها را برای اجرا اماده کنند. این سیگنال ها شامل سیگنال های صدا و تصویر و غیره می باشد.

خرابی در ترانزیستور ها باعث قطع نور می شود. و به طور کل عواملی که باعث قطع نور می شود به صورت زیر است:

  • خرابی ترانزیستور درایو هریزنتال
  • قطع ولتاژ تغذیه کلکتور درایو هریزنتال
  • قطع پالس هریزنتال و مسیر کوپلاژ
  • رفع این مشکل

برای رفع این مشکل ابتدا باید ترانزیستور را با استفاده از اهم چک نمایید و یا با ولتاژ گیری وضعیت آن را بررسی کنید.

برای ولتاژ گیری نیز به صورت زیر عمل کنید. دیود بیس امیتر باید تا حدود 0.4 تا 0.7 باشد اما در صورتی که این ولتاژ قطع شود ترانزیستور نیز به طور کامل قطع می شود همچنین ممکن است ولتاژ 0.8 نیز ممکن است باعث قطع شود.

به طور کلی در صورت خرابی این قطعه ممکن است در تصویر اشکال ایجاد شود و تصویر ایجاد و اجرا نشود و با قطع تصویر و یا مات شدن آن همراه باشید.

منبع: تعمیرات تلویزیون سونی



:: برچسب‌ها: ترانزیستور در تلویزیون سونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

برد تی کان و خرابی آن در تلویزیون سونی

برد تی کان جزوه برد های مهم در تلویزیون است که در تلویزیون وظایف مهمی را بر عهده دارد. اهمیت این برد به این دلیل است که با تمامی قسمت های تلویزیون در ارتباط است و می تواند عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت خرابی این قطعه و تعمیر آن نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای دارید تا بتواند مشکل را به طور کامل برطرف نماید. در این مقاله در رابطه با برد تی کان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی - تعمیرگاه تلویزیون سونی مجاز 526022

برد تی کان

اصولا برای ایجاد تصاویر و اجرای آن دو برد مین برد و فلت با یکیدگر همکاری می کنند تا تصویر اجرا شود. اما برای ارتباط با این دو برد قطعه ای باید وجود داشته باشد تا اطلاعات را بین این دو برد منتقل نماید. این برد، برد تی کان نام دارد. برد TFT CONTROLLER که تام اختصاری آن تی کان یا T-con  است اطلاعات تصویری را بین دو بخش گفته شده منتقل می کند. اظلاعات بعد از وارد شدن به تلویزیون به مین برد می رود و بعد از کابل ارتباطی خاصی این اطلاعات اولیه وارد برد تی کان می شود.

برد تی کان یکی از اجزای پنل تلویزیون است تا بتواند تصاویر را اجرا نماید. بعد از گرفتن اطلاعات اولیه از مین برد این اطلاعات را به پنل انتقال می دهد تا این اطلاعات اجرا شود. به همین دلیل این قطعه در ایجاد تصویر نقش ویژه ای دارد و خرابی آن می تواند بر عملکرد تلویزیون نقش ویژه ای دارد.

مشکلات رایج در رابطه با خرابی برد تی کان

عوامل متعددی می تواند باعث خرابی این برد شود این عوامل عبارت است از آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برقی (برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است همیشه از محافظ برق استفاده نمایید و از اتصال تلویزیون به طور مستقیم خودداری نمایید) و یا خرابی طولانی مدت قطعات دیگر می تواند اصلی ترین علل خرابی این قطعه ی مهم باشد.

نشانه ی خرابی برد تی کان در تلویزیون

در صورت خرابی این قطعه تلویزیون نشانه هایی را از خود بروز می دهد که می توان به خرابی این قطعه ربط داد. یکی از این نشانه ها می تواند قطع ناگهانی تصاویر باشد که دلیل قطع ناگهانی می تواند خرابی این قطعه باشد.

تعمیر برد تی کان

برای تعمیر این قطعه ی مهم و حیاتی بهتر است از متخصص و فرد حرفه ای کمک بگیرید؛ زیرا در صورتی که در تعمیر این قطعه سهل انگاری ایجاد شود می تواند به قطعات دیگر نیز اسیب وارد کند.

تعمیر تلویزیون آبخورده



:: برچسب‌ها: برد تی کان , تلویزیون , تعمیر , پنل تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که به راحتی می توان آن ها را در منازل، ادارات و سازمان ها و ... مشاهده کرد. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت و فعالیت در رابطه با ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چگونه هنگام استفاده از HDMI تصاویر بهتری دریافت کنیم؟

اچ دی ام ای چیست؟

امروزه قطعات متفاوتی برای انتقال سیگنال های صوتی و تصویری ساخته شده است. یکی از این قطعات اچ دی ام ای است که به راحتی می تواند اطلاعات را به مین برد هدایت نمایند تا در این قطعه نیز این اطلاعات مورد بررسی قرار بگیرد و سپس اجرا شود. برای اتصال دستگاه های مثل لپ تاپ به تلویزیون از این قطعه استفاده می شود.

 این قطعه یکی از بهترین قطعه هایی است که برای انتثقال اطلاعات از آن ها استفاده می شود. به راحتی می توان از این قطعه در تلویزیون های اچ دی و 4k ultra ، ویدئو پروژکتورها، بلوری دیسک پلیرها، رسیورهای سینمای خانگی، مدیا پلیر شبکه/ یا مدیا استریمرها، و یا حتی کابل های ماهواره ای استفاده کرد. هدف اصلی این قطعه اتصال دو دستگاه به یکدیگر و ایجاد ارتباط این دو دستگاه با یکدیگر می باشد.

ارتباط مین برد و اچ دی ام ای

از طریق این قطعه به راحتی می توان اطلاعات تصویری و صوتی را وارد تلویزیون نمود. بعد از وارد شدن این اطلاعات به تلویزیون، آن ها وارد مین برد می شوند تا مورد بررسی قرار گرفته و در تلویزیون اجرا شود پس می توان گفت قطعه ای که اچ دی ام ای با آن در ارتباط است مین برد می باشد. بعد از گرفتن اطلاعات و پردازش آن اطلاعات اجرا و نمایش داده می شود.

چرا تلویزیون صدا ندارد

خرابی اچ دی ام ای

در شرایطی ممکن است از اچ دی ام ای تقلبی و چینی استفاده کنید. این ریسیور های ارزان و چینی به راحتی می توانند عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهند. هنگام اتصال این اچ دی ام ای معیوب به تلویزیون، اطلاعات وارد مین برد می شود و امکان دارد در این حین مین برد به طور کامل اسیب دیده و خراب شود و یا در شرایطی این قطعه به طور کامل بسوزد. پس بهتر است برای انتقال اطلاعات خود به تلویزیون حتما از کابل اچ دی ام ای معتبر و سالم استفاده نمایید تا در صورت خرابی مین برد هزینه ی اضافی و سنگین را متحمل نشوید و به راحتی بتوانید تصاویر و صداهای با کیفیت را تجربه نمایید.

خرابی مین برد

در صورت اتصال اچ دی ام ای ممکن است به ای سی های تلویزیون اسیب زیادی وارد شود و برای رفع این مشکل باید ای سی ها به طور کامل تعویض گردد. لازم به ذکر است که به دلیل ظرافت این کار (تعویض ای سی ها) اصولا تعمیرکاران برای رفع این مشکل تعویض کامل مین برد را پیشنهاد می کنند. پس برای جلوگیری از بروز این مشکل همیشه از اچ دی ام ای سالم و معتبر استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: مین برد , خرابی اچ دی ام ای , کابل HDMI , تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

اظهارنامه مالیات بر ارث

در نوشتار اظهارنامه حاوی کلیه اقلام ماترک متوفی درباره اظهارنامه مالیات بر ارث توضیح دادیم. حال در این نوشتار می خواهیم به یکی از اقلامی که وراث متوفی باید در اظهارنامه به آن اشاره کنند، یعنی املاک و اموال غیر منقول او، و مالیات بر ارث املاک مختصر توضیحی خدمت بازدیدکنندگان سایت مالیاتی ارائه دهیم. اولین ماده فصل چهارم از قانون مالیات های مستقیم که به مالیات بر ارث، اختصاص دارد به شرح مالیات بر ارث اموال متوفی پرداخته است. یکی از این اموال، املاک و اموال غیر منقول متوفی است.

نرخ مالیات بر ارث املاک

بند پنجم از ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم، نرخ مالیات بر ارث ملک را یک و نیم برابر نرخ های ماده ۵۹ قانون مالیات های مستقیم می داند. در ماده ۵۹ قانون مالیاتها، مالیات نقل و انتقال املاک، پنج درصد ارزش معاملاتی آن ذکر شده است.

مالیات بر ارث ملک متوفی

پایه و ماخذ مالیاتی مالیات بر ارث ملک متوفی، هفت و نیم درصد ارزش معاملاتی ملک در تاریخ نقل و انتقال آن می باشد.

به طور مثال برای ملکی که ارزش معاملاتی آن از نظر اداره امور مالیاتی،یک میلیارد تومان باشد، در هنگام نقل و انتقال به وسیله مالک، پنج درصد ارزش معاملاتی، معادل پنجاه میلیون تومان، مالیات نقل و انتقال به آن تعلق می گیرد و همین ملک در هنگامی که مالک آن فوت کند و ورثه او بخواهند مالیات بر ارث آن را بپردازند معادل هفت و نیم درصد ارزش معاملاتی ملک، یعنی برابر با هفتاد و پنج میلیون تومان مالیات بر ارث به آن تعلق خواهد گرفت.

ارزش معاملاتی املاک یعنی چه؟

ارزش معاملاتی املاک، قیمتی است که معامله گران (خریداران و فروشندگان) برای هر ملکی با توجه به موقعیت محلی، سال ساخت و نوع کاربری در جریان خرید و فروش املاک، حاضر به پرداخت آن می شوند. معمولا ارزش معاملاتی را در مقابل ارزش اسمی به کار می بریم؛ و ارزش اسمی، همان رقمی است که در مبایعه نامه ها و یا اسناد تنظیمی دفاتر اسناد رسمی به آن اشاره می شود. ممکن است ارزش اسمی کمتر از ارزش معاملاتی باشد که البته در بیشتر موارد نیز چنین است.

علاوه بر ارزش اسمی و ارزش معاملاتی ملک، می توان به ارزش کارشناسی نیز اشاره کرد که بر اساس ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری به دست می آید.

آنچه که در قانون مالیاتهای مستقیم در جهت تشخیص ارزش املاک، جهت دریافت مالیات، مورد توجه قرار گرفته است ارزش معاملاتی املاک است و برای اینکه ارزش معاملاتی ملک از حد اکثر صحت و اعتبار برخوردار باشد تشخیص آن در ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم بر عهده کمیسیون تقویم املاک گذاشته شده است.

مالیات بر ارث ملک تجاری

مالیات برارث ملک تجاری همانند مالیات بر ارث املاک مسکونی متوفی محاسبه می گردد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر متوفی سرقفلی ملکی ادداشته واین سرقفلی به شما به ارث رسیده است نرخ مالیات بر ارث سرقفلی با نرخ مالیات بر ارث ملک تجاری متفاوت است.

کمیسیون تقویم املاک

 برابر ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم، تعیین ارزش معاملاتی املاک بر عهده کمیسیون تقویم املاک می باشد که بوسیله سازمان امور مالیاتی کشور تشکیل می شود و اعضای آن عبارتند از نمایندگان سازمان امور مالیاتی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شورای اسلامی هر شهر.

طبقات وراث

نرخ های یاد شده برای مالیات بر ارث به وراث طبقه اول، یعنی به پدر و مادر و همسر و فرزند و نوه اختصاص دارد. بر اساس تبصره دوم ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم، نرخ های یاد شده در این ماده برای وراث طبقه دوم، دو برابر و برای وراث طبقه سوم، چهار برابر خواهد بود. یعنی نرخ مالیات ارث نسبت به املاک متوفی برای وراث طبقه دوم ۱۵ درصد ارزش معاملاتی ملک و برای وراث طبقه سوم ۳۰ درصد این ارزش می باشد.

منبع: مالیات بر ارث

 



:: برچسب‌ها: مالیات بر ارث , اموال غیر منقول , املاک , وراث , مالیات ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

تعمیر ایکس باکس ایکس ویژن

مرکز تعمیر ایکس باکس خدمات تخصصی تعمیر و سرویس ، تعویض قطعات و… را به کاربران این محصول ارائه می نماید. ایکس باکس xbox، کنسول بازی قدرتمندی است که برای نخستین بار از سوی شرکت مایکروسافت به بازراهای جهانی عرضه شد. مایکروسافت با عرضه این محصول، توانست از برندهای رقیبی چون سونی پیشی گیرد و با ارائه کنسولی دلخواه برای گیمرها بازار جهانی این دستگاه را به تصرف خود درآورد.

در بازار کنونی، ایکس باکس ها در بسته بندی‌ها و طرح های متفاوتی عرضه می شوند که در این میان بسته‌بندی xbox 360 premium با استقبال بیشتری مواجه شده است و کارشناسان، این مدل را برای غالب کاربران مناسب می دانند. اگر چه در کشور ما فروشگاه های بسیاری به عرضه این محصول می پردازند اما در حوزه تعمیر ایکس باکس، متأسفانه، مراکز مجاز و استاندارد چندانی وجود ندارد؛ مراکزی که بتوان با اطمینان و آسودگی خیال، دستگاه معیوب خود را به آنها سپرد و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص تحویل گرفت.

جهت رفع این کاستی، مدیریت مرکز تعمیر ایکس باکس تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان حوزه تعمیر ایکس باکس را گردهم آورده است و مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان قرار داده است. راه اندازی این مجموعه سبب گشته تا کاربران ایکس باکس بی‌هیچ دغدغه و دلمشغولی‌، دستگاه معیوب خویش را به مرکز تعمیر ایکس باکس تحویل داده و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص را تحویل بگیرند.

تعمیر ایکس باکس و تعویض قطعات

بدیهی است که قطعات ایکس باکس نیز همچون قطعات سایر دستگاههای الکترونیکی، در اثر استفاده نادرست کاربر و یا بر اثر استهلاک دستگاه، به مروز دچار خرابی شده و کیفیت نخستین خود را از دست  می‌دهند. در صورت بروز این اتفاق، دو راهکار پیش پای کاربر وجود دارد. راهکار نخست مراجعه به یک مرکز تعمیر ایکس باکس و «تعمیر» قطعات معیوب است. در این صورت باید توجه داشت که مرکز موردنظر، در زمرۀ مجموعه های استاندارد و مجازی باشد که فعالیت های آن تحت نظر اتحادیه انجام می پذیرد.

در غیر اینصورت یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز بروز اختلالات دوچندان در دستگاه و خرابی های سایر قطعات چندان دور از انتظار نخواهد بود! راهکار دیگری که پیش روی کاربر وجود خواهد داشت مراجعه به مراکز تعمیر ایسک باکس و درخواست «تعویض» قطعات معیوب است. در این صورت، قطعات استفاده شده جهت تعویض، می بایست حتما از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه بوده و کیفیت کارکرد آنها پس از تعمیر، در حضور کاربر تست گردد. مرکز تعمیر ایکس باکس یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیر ایکس باکس و سایر کنسول های بازی است که کلیه خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و به همراه گارانتی به متقاضیان ارائه می دهد.

مشکلات رایج ایکس باکس

داغ شدن ایکس باکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج مدل های مختلف ایکس باکس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیر ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

آموزش تعمیرات ایکس باکس - کامتک

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیر ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیر ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیر ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیر ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

تعویض قطعات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی

  • تعویض CPU ,NAND (ریبال)
  • تعویض درایو نوری
  • تعویض لنز در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • رفع فریز ایکس باکس وان
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض آداپتور پلی استیشن 4
  • رفع چراغ زرد و صفحه قرمز (ریبال کردن)
  • تعویض لنز فت
  • رفع خاموش شدن ناگهانی در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • تعویض لنز اسلیم
  • تعویض موتور بغل درایو
  • تعویض ریبون پاور و اجکت تاچ اسلیم
  • رفع هنگ و فریز ایکس باکس اسلیم
  • سرویس کامل XBOX بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض فن آداپتور در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • سرویس کامل PS3 بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعمیر و رفع کار نکردن صحیح دسته
  • دانگرید و کپی خور دستگاه
  • تعویض CPU ,NAND و جیتگ
  • رفع سه چراغ قرمز (ریبال) در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • هک و کپی خور (جیتگ)
  • تعویض درایو
  • تعویض لنز فت در مرکز تعمیر ایکس باکس

 



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

تعمیرات پلی استیشن ایکس باکس

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجتهای دنیای دیجیتال می باشند که اغلب کاربران از سرویس این محصول نا آگاه بوده و تا جایی که این محصول دچار مشکل نشده از آن استفاده می کنند .

تعمیرات ps4 و تعمیر دسته پلی استیشن| 30% تخفیف

گرما ، گرد و غبار ، سرویس نشدن به موقع و نوسانات برق از مهم ترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی می باشد.

این خرابی ها بیشتر در چیپ های دستگاه ها میباشد که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA میباشد ، شرکت تهران تعمیرات با در دست داشتن پیشرفته ترین ابزار آلات تست و تعمیراتی از قبیل مدل تمام اتوماتیک دستگاه BGA بدون دخالت دست امکان تعمیر کنسول های بازی را فراهم کرده است.

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن Playstation Slim| PlayStation Pro | Playstatin 4 | Playstatin 3 | Playstation 2 |

  • برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن نشدن انواع کنسول بازی
  • برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا نخواندن دیسک توسط کنسول
  • سرویس تمامی کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها
  • تعمیر و تعویض چیپ و دیگر قطعات کنسول ها به صورت تمام اتوماتیک توسط دستگاه BGA
  • رفع مشکلات روشن نشدن پلی استیشن
  • رفع مشکلات هنگ ( Hang ) و فریز ( frieze )
  • تعمیر چیپ جنوبی ( SOUTH BRIDGE )
  • تعمیر و تعویض چیپ گرافیک ( GPU ) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر
  • تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز
  • تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن ( Playstation Mainboard )
  • تعمیر انواع آداپتور پلی استیشن ( PlayStation Adapter)
  • تعمیر انواع موو پلی استیشن ( PlayStation Move Controller )
  • تعمیر انواع دوربین پلی استیشن ( PlayStation Camera )
  • دانگرید پلی استیشن 3 تمامی مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور
  • تعمیر دسته انواع پلی استیشن
  • تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن
  • تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB
  • رفع مشکل چراغ آبی چشمک زن و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
  • رفع مشکل چراغ زرد در پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز تعویض چیپ
  • رفع مشکل دور بالای فن پلی استیشن
  • رفع مشکل کانکت نشدن دسته پلی استیشن
  • کپی خور کردن پلی استیشن

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات پلی استیشن ایکس باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

تعمیر PS4 ایکس ویژن

تعمیر PS4 ایکس ویژن یکی دیگر از سرویس‌های تعمیری ارائه شده در نمایندگی ایکس ویژن است که با استفاده از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. دارندگان این کنسول، در صورت مواجهه با هرگونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش می‌توانند به مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های موردنیاز را دریافت نمایند.

اگرچه بدلیل ساختار ساده این دستگاه، امکان تعمیر آن در منزل نیز وجود دارد، اما بهتر است جهت پیشگیری از دستکاری‌های ناشیانه و خرابی دوچندان دستگاه، تعمیر آن را به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. تعمیر PS4 ایکس ویژن در مراکز استاندارد، سبب می‌گردد تا منشأ اشکال پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تعمیرکاران متبحر، رفع گردد. مراکز مجاز تعمیر PS4 ایکس ویژن ضمن برخورداری از کارشناسانی مجرب و خبره در این حیطه، از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات نیز بهره‌مندند.

تعمیر دسته ps4 بایگانی | irconsole آی آر کنسول

خدمات واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن

تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز در دو پارت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه‌شان، می‌توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنسول بازی ایکس ویژن را دریافت نمایند.

تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه را شامل می‌گردد. (حتی‌الامکان تلاش می‌گردد تا اشکالات نرم‌افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد).

برخی از خدمات واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز عبارتند از:

  • ترمیم درایو دستگاه PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر CPU در مرکز تعمیر PS4ایکس ویژن
  • تعمیر و تعویض GPU
  • عوض کردن جای USB
  • تعمیر و در صورت لزوم ، تعویض HDMI در مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر تخصصی و حرفه ای Play Station4
  • انجام تعمیر شارژ دسته‌های فابریک و جنرال سرویس دسته‌های بازی در PS4 ایکس ویژن
  • تعویض لنز PS4 ایکس ویژن
  • عیب‌یابی مدار PS4 ایکس ویژن و برطرف کردن آن
  • سرویس کامل PS4 ایکس ویژن
  • تعویض optic دو چشم PS4 ایکس ویژن
  • تعویض پاور phat در مرکز تعمیر پلی‌استیشن ۴
  • تعویض پاور slim در مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر مدار خاموش
  • تعمیر چراغ زرد سخت‌افزاری در واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر دور فن بالا
  • دانگرید مدل‌های مختلف فت و اسلیم PS4 ایکس ویژن و نصب بالاترین ورژن کپی خور
  • جی تگ انواع ایکس باکس ۳۶۰ فت و اسلیم با بالاترین کیفیت
  • نصب تمامی نرم‌افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
  • تعمیر تخصصی مربوط به دسته بازی دستگاه پلی استیشن ۴
  • تعمیر تخصصی و فوق تخصصی هارد PS4 ایکس ویژن
  • رفع عیوب نرم‌افزاری ایکس باکس و PS4 ایکس ویژن
  • انجام انواع تعمیر سخت‌افزاری PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر تخصصی کینکت در مرکز تعمیر ایکس ویژن

 



:: برچسب‌ها: تعمیر PS4 ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

خدمات سخت افزاری نمایندگی تعمیر تبلت ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر تبلت درتنها شعبه مرکزی به ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع مدل های تبلت ایکس ویژن می پردازد

خدمات در دو بخش خدمات نرم افزاری تعمیر تبلت و خدمات سخت افزاری به شما کاربران ارائه می شود.

در این بخش به انواع خدمات سخت افزاری نمایندگی تعمیر تبلت ایکس ویژن خواهیم پرداخت.

خدمات نرم افزاری تبلت ایکس ویژن

برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است به سادگی رفع شوند . اما برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه دارند.

به عنوان مثال ؛ گاهی با یک ری ست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری تبلت حل شود .

اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و رفع آن ها احتیاج به تخصص و مهارت دارد .

متخصصین تعمیرات تبلت در مرکز سرویس ایران با تسلط به نرم افزارهای تبلت ، تعمیر تبلت را در اسرع وقت انجام خواهند داد .

تبلت ایکس ویژنX.Vision XL10 300S

تبلت ایکس ویژنX.Vision XL10 300S



:: برچسب‌ها: خدمات سخت افزاری تعمیر تبلت ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()