نوشته شده توسط : soraya

بررسی تعمیرات گوشی شیائومی در تهران

تعمیرات گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود. متخصصان در واحد تعمیرات گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود. همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان پذیر شود.

در واحد تعمیرات گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. نمایندگی رسمی شیائومی بر کلیه ی مراحل تعمیرات و خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات گوشی شیائومی نظارت دارد.

تعمیرات تخصصی گوشی‌های شیائومی | موبایل آباد

مختصری در مورد برند شیائومی

شیائومی یک برند نسبتا معروف در زمینه ی گوشی های هوشمند است که در تولید طیف گسترده ای از سایر محصولات نیز دست دارد. در این نوشته قصد داریم این شرکت و محصولات آن را به شما معرفی کنیم. شیائومی در سال 2010 توسط شخصی به نام لی جون به همراهی 6 شخص دیگر تاسیس شد. شیائومی در حال حاضر 15 هزار نیروی کار دارد که اغلب آنها در شهر پکن و سایر شهرهای چین قرار دارند. دفتر مرکزی این برند نیز در شهر پکن قرار دارد. البته تعدادی از نیروی کار شیائومی در کشورهای هند، تایوان، اندرونزی و هنگ کنک قرار دارند. در حال حاضر شیائومی با ارزش 46 میلیارد دلار چهارمین استارتاپ با ارزش جهان محسوب می شود. تنوع محصولات آن از گوشی های هوشمند تا تلویزیون و روتر و گجت های پوشیدنی گسترده است.

مرکز نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی در تهران

نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی در تهران یک مرکز تخصصی است که دارای واحد های تخصصی تعمیرات گوشی شیائومی می باشد. این مرکز قابلیت حل کردن تمامی مشکلات بوجود آمده در گوشی های شیائومی را دارا می باشد چرا که دارای پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشد و تمامی استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات رعایت می شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های تعمیراتی این مرکز در تهران با ضمانت معتبر ارائه می شود و نمایندگی تعمیر گوشی های شیائومی یک مرکز مجاز در زمینه ی تعمیران موبایل می باشد.

تعمیرات گوشی شیائومی | نمایندگی شیائومی | نمایندگی رسمی تعمیر محصولات  شیائومی

ممکن است در مواجهه با خرابی گوشی های همراه خود به مراکز تعمیر غیرمعتبر مراجعه کنید. توصیه می کنیم از این کار دوری کنید چرا که در طولانی مدت مشکل گوشی شما تشدید می شود. جز تعهدات تعمیرکاران مرکز تعمیر شیائومی است که گوشی همراه شما را مطابق استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات تعمیر کنند و تمامی مشکلات گوشی همراه شما را رفع کنند.

برای ثبت درخواست تعمیرات گوشی شیائومی چه مراحلی لازم است؟

برای تعمیر گوشی های شیائومی طی کردن مراحل زیر لازم است.

ثبت سفارش:

در اولین گام از این مراحل کافیست به صفحه ی ثبت در خواست برای تعمیر گوشی شیائومی مراجعه کنید. البته می توانید با تماس مستقیم با شماره تماس  66487400-021 در خواست خود را مستقیما ثبت کنید و مشکل خود را به صورت تلفنی شرح دهید. در هر صورت در این مرحله هزینه ی لازم برای انجام تعمیرات به شما اعلام می شود.

ارجاع پیک موتوری:

در گام دوم از این مراحل پیک موتوری جهت دریافت گوشی شیائومی شما به درب منزل یا محل کار شما ارجاع می شود و گوشی شما را برای تحویل به شرکت دریافت می کند.

تعمیر موبایل:

گوشی شما با توجه به مورد طی 24 و نهایتا تا 48 ساعت بعد از تحویل توسط متخصصین شرکت تعمیر می شود.

تحویل گوشی به مشتری:

گوشی شما پس از اتمام تعمیرات مجدد توسط پیک موتوری به محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

تضمین تعمیرات و گارانتی اصالت محصولات:

در صورتیکه مشتریان بعد از پایان تعمیرات به هرگونه مشکلی برخورد کنند می توانند به طور رایگان از خدمات مرکز موبایل امداد بهره مند شوند. این مورد به این علت است که در نمایندگی رسمی شیائومی کلیه ی تعمیرات با گارانتی اصالت قطعه و تضمین کیفیت تعمیرات انجام می شود.

پرداخت هزینه:

پرداخت هزینه ی تعمیرات آخرین مرحله از مراحل تعمیر گوشی در مرکر تعمیر گوشی شیائومی است که در انتها از مشتریان دریافت می شود.

کمپانی شیائومی تولید کننده ی انواع گوشی های میان رده ای است که می توانند به دلیل خوش ساختی و کیفیت با گوشی های پرچمدار سایر برند ها رقابت کند. مثلا مدل mi 5x از گوشی های شیائومی جز همین دسته است که بسیار خوش ساخت است. داشتم نمایشگر فول اچ دی و وضوح و خوانایی بالا و همچنین روشنایی مناسب از ویژگی های این گوشی از برند شیائومی است.



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل شیائومی , هزینه تعمیر گوشی شیائومی , شکستگی صفحه نمایش ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

تعمیر گوشی هواوی در بهترین مرکز خدمات تهران

اگر از طرفداران یا کاربران گوشی های برند هواوی هستید و بنا به هر دلیل گوشی شما دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر است، نگران نباشید! با سرویس نمایندگی موبایل هواوی می‌توانید تعمیر گوشی هواوی را در بهترین مرکز خدمات هواوی ایران تجربه کنید!

یک توصیه ایمنی در مورد همه گوشی ها

همیشه از اپ استورهای مطرح مثل بازار و گوگل پلی دانلود کنید چون سیستم انتی ویروس هشدار دارند و اگر برنامه ای رفتار مخرب داشت به شما هشدار داده می شود. با این کار عملکرد گوشی شما همیشه بالا خواهد بود.

درباره کمپانی هواوی

کمپانی بزرگ هواوی کمپانی چند ملیتی است  در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات . کمپانی هواوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. از محصولات این شرکت می توان به گوشی و تبلت، اسپیکر بلوتوثی و … اشاره نمود که گوشی های تلفن همراه آن شناخته شده تر می باشد.

حساسیت تعمیر گوشی های هواوی بالاست!

شاید خیلی از افراد تصور کنند که حساسیت تعمیر گوشی های برند هواوی بالا نیست و با گوشی های دیگر برند ها نظیر سامسونگ و اپل تفاوت دارد! اما در عمل اینطور نیست و زمانی که یکی از گوشی های رده بالا و درجه یک هواوی را باز کنید متوجه ظرافت فوق‌العاده و دقت طراحی گوشی و قطعات آن خواهید شد که خود به خود منجر به افزایش حساسیت تعمیر دستگاه می‌شوند. بنابراین این تصور را نداشته باشید که چون برند گوشی شما هواوی است، تعمیر آن خیلی حساس نیست و می‌توان از سرویس هر مرکز خدمات هواوی برای انجام تعمیرات لازم روی گوشی استفاده کرد.

ژابیت | خدمات نرم افزاری موبایل | نرم افزار های مورد نیاز تعمیرات موبایل |  تعمیرات نرم افزاری موبایل

قطعات تشکیل دهنده گوشی هواوی

هر گوشی تلفن همراه از بلوک هایی تشکیل شده که هر کدام شامل بخش هایی است که وظایفی را بر عهده دارند تا موبایل یا همان تلفن همراه بتواند کارکرد خود را داشته باشد.

بلوک AF

این بلوک شامل قطعاتی همچون آی سی Audio (صوت) (و وظیفه اصلی آن تبدیل اطلاعات دیجیتال به انالوگ و بلعکس می باشد.)، بلندگو و میکروفون می باشد.

صفحه نمایش

که در رزولوشن‌های مختلفی ارائه شوند. اندازه متداول صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی بین 4.5 تا 5.7 اینچ بوده و متداول‌ترین رزولوشن‌ها به ترتیب اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل)، فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و کیو اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل) هستند.

بلوک Base Band

این بلوک شامل واحد هایی همچون واحد MCU، واحد UI و واحد منبع تغذیه و شارژینگ می باشد. قطعاتی مثل آی سی CPU، آی سی های حافظه ای، آی سی پاور و آی سی شارژ، آی سی بلوتوث و آی سی رادیو FM.

مقایسه میزان تعمیر پذیری گوشی های مختلف

سیستم روی تراشه (SoC)

گوشی هوشمند در واقع یک کامپیوتر همراه کوچک است و از طرفی تمامی کامپیوترها به یک واحد پردازش مرکزی (CPU) و یا همان پردازنده برای اجرای نرم افزار و تحیل خواسته‌ها نیاز دارند.تمامی این قطعات بر روی یک تراشه تکی با نام (SoC –> System-on-a-Chip) سوار می‌شوند.

این تازه بخشی از قطعات اصلی یک گوشی می باشد که اگر نیاز به تعمیر داشته باشند باید تعویض یا با قطعه اورجینال خود تعویض گردند. حقیقت این است که تعمیرات سخت افزاری گوشی هواوی به قدی مهم و حساس می باشد که اگر درست و حرفه ای تعیر نگردند یا با قطعا اورجینال تعویض نشوند ممکن است خسارت بیشتری را بعد ها به صاحب گوشی به بار آورد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل

از جمله خدمات پیشرفته این مجموعه می توان به تعمیرات سخت افزاری موبایل و گوشی اشاره نمود که یکی از پیچیده ترین مباحث تعمیرات موبایل محسوب می گردد .تعمیرات سخت افزاری موبایل باید توسط تیمی متخصص و پرسابقه انجام گیرد و استفاده از قطعات ۱۰۰ درصد اصلی و اورجینال سبب می گردد که گوشی به حالت ابتدایی خود بازگردد و همانند سابق به فعالیت خود بپردازد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل

یکی از موارد شایع در حوزه تعمیرات گوشی موبایل هواوی، تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد که باید به آن توجه شود. نمایندگی موبایل هواوی با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از فایل های برندهای مختلف گوشی موبایل و استفاده از باکس های تعمیراتی متنوع اقدام به تعمیرات گوشی موبایل با بهترین وجه ممکن می نماید.



:: برچسب‌ها: تعمیر گوشی هواوی , تعمیرات نرم افزاری موبایل , نمایندگی موبایل هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

پلاتر چیست؟

پلاتر نوعی دستگاه چاپگر است که از آن در چاپ تصاویر گرافیکی استفاده می شود. چاپگرهای پلاتر می تواند عکس هایی با عرض زیاد را چاپ کند. از این دستگاه برای چاپ بنرهای تبلیغاتی با عرض زیاد و بنرهایی که در قالب بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی به کار گرفته می شود، استفاده می شود. این دستگاه می تواند به سادگی با رسم نقطه های منفرد پر شمار گرافیک های پیكسلی را به خوبی نمایش دهد. از پلاتر در نقشه کشی نیز به صورت گسترده ای استفاده می شود. دستگاه های چاپ معمولی حداکثر قادرند تا سایز A3 را چاپ نمایند اما در اموری مثل نقشه کشی، سایزهای بسیار بالاتری مدنظر است که چاپ این نقشه ها به دست پلاتر انجام می شود.

پلاتر و لمینت - گروه تمدن

تعمیر پلاتر به صورت تخصصی توسط تیم

ما مفتخریم اعلام کنیم این مرکز با بکارگیری جدیدترین تجهیزات و استفاده از تعمیرکاران متخصص و کارکشته، تعمیرات انواع دستگاه های پلاتر را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. با توان فنی بالای خود و ضمانت تعمیر کالا به صورت کامل، می تواند بهترین مرکز برای افرادی باشد که نیاز به تعمیر دستگاه پلاتر دارند. واحد فنی  با دارا بودن بهترین متخصصان و سال ها تجربه کاری در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های پلاتر، می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان و همکاران در زمینه های تعمیرات این دستگاه باشد. سرعت انجام کار و کیفیت نهایی تعمیرات در در بالاترین سطح ممکن است و با یک بار سفارش تعمیر در این مرکز، کیفیت بالای خدمات و تعهد در کار را به صورت کامل احساس خواهید کرد.

تعمیر پلاتر به چه شکل هایی انجام می شود؟

عیب یابی دستگاه شما به صورت حرفه ای توسط متخصصین مجرب ، اولین مرحله از کار است. تعمیر دستگاه پلاتر به شکل های زیر انجام می شود:

  • نصب، راه اندازی و عیب یابی دستگاه پلاتر
  • تعمیر و یا تعویض قطعات تشکیل دهنده دستگاه پلاتر
  • تعمیر و یا تعویض اینکودر، کریج و کابل کریج
  • عیب یابی هد، فورمتر، بلت و تسمه پلاتر
  • هواگیری و بازیابی هد پلاتر
  • تعمیر و یا تعویض فیوزینگ، پرس و لیزر اسکنر در دستگاه پلاتر
  • تعمیر بردهای دیکودر در دستگاه پلاتر HP

و ده ها مورد دیگر که به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیرات آن به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

چاپ کالک با دستگاه پلاتر توسط ایران زمین | چاپ دیجیتال | چاپ یادداشت  تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

چرا نمایندگی ما را برای تعمیر پلاتر انتخاب کنیم؟

شاید از خودتان بپرسیم در میان مراکز موجود، چرا باید به اعتماد کنیم؟ ما در پاسخ به شما، برخی از ویژگی های را ذکر کرده ایم:

  • استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت
  • تعمیر و سرویس دقیق و سریع دستگاه پلاتر شما
  • تعمیرات دستگاه های گارانتی دار و بدون گارانتی
  • پشتیبانی از برندهای روز دنیا
  • مشاوره قبل و بعد از انجام سفارش به صورت رایگان
  • گارانتی تعمیر محصولات
  • سرعت و دقت بالا در تعمیر دستگاه پلاتر شما
  • قابلیت پیگیری سفارشات
  • دریافت و تحویل رایگان کالا در محل

و ده ها عامل دیگر که به شما نشان می دهد بهترین انتخاب برای تعمیر دستگاه پلاتر شما می باشد.

چه پلاترهایی تعمیر و سرویس می شوند؟

انواع و اقسام پلاترها در برندهای مختلف تعمیر و عیب یابی می شوند. برخی از این دستگاه ها عبارتند از:

  • پلاترهای رنگی، لیزری، قلمی و جوهرافشان
  • انواع پلاترهای عریض و کم عرض
  • پلاترهای الکترواستاتیکی
  • پلاترهای لارج فرمت
  • پلاترهای عکاسی

با سفارش تعمیرات از چه مزایایی بهره مند می شوید؟

تمام سفارشات به صورت غیرحضوری ثبت شده و نیازی به مراجعه شما به مرکز تعمیراتی نیست. همچنین در تعمیر و تعویض قطعات پلاتر، از قطعات اصل و باکیفیتی استفاده می شود که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است. گارانتی محصول تعمیر شده نیز از دیگر مواردی است که مهر تاییدی بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط مرکز می زند. علاوه بر این موارد، شما می توانید با تلفن های مندرج در سایت تماس گرفته و مشکلات دستگاه تان را به صورت دقیق اعلام نمایید تا هزینه تعمیر و مدت زمان آن به شما اعلام شود. ما در آماده همکاری با تمامی ارگان ها، سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی در تهران و سایر شهرستان ها می باشیم.



:: برچسب‌ها: پلاتر چیست , پلاتر رنگی , پلاتر لیزری , پلاترالکترواستاتیکی , پلاتر لارج فرمت , پلاتر عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

تاریخچه فشرده سازی تصویر دوربین مداربسته H264

دراین مقاله جهت آشنایی شما کاربران گرامی توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته H265 و دوربین مداربسته H264 ارائه می‌گردد.

همانگونه که اشاره گردید با اختراع دوربین مداربسته  نیازهای جنبی این دوربین‌ها چالشی برای تولید و ابداع فناوری‌های نوین گردید. به طور خلاصه در ابتدای تولید دوربین مداربسته  بحث ذخیره سازی اطلاعات دوربین‌ها بسیار مهم بود و ذخیره سازی اطلاعات بر روی کاست انجام می‌شد و برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته  از فرمت‌های MPEG استفاده می‌گردید. و با کمی پیشرفت تکنولوژی هارد، با مقدار مشخص اطلاعات بر روی خود به بازار آمد، اما به دلیل حجم بالای دیتا ذخیره شده در فضای هارد دیسک درون DVR و NVR کاربران را از لحاظ مدت زمان ذخیره دچار مشکل می‌نمود. و کاربر زمان زیادی از تصاویر خود را در اختیار نداشت.

می‌توان گفت با پیشرفت تکنولوژی ذخیره سازی تصاویر، فرمت دوربین مداربسته H264 و دوربین مداربسته H265 وارد بازار شد که تحول شگفت انگیزی در ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته ایجاد نمود.

موضوع: هزینه نصب دوربین مداربسته « شرکت دوربین مداربسته تارا الکترونیک

دوربین مداربسته H264

فرمت دوربین مداربسته H264 باعث گردید حجم ذخیره سازی نسبت به فرمت‌های قدیمی ذخیره سازی تا حدود 50 درصد کمتر فضای هارد دیسک را بدون اینکه باعث افت کیفیت تصویر گردد را ارتقا دهد که به همین منظور این تکنولوژی جایگزین فرمت‌های قدیمی در تولید دوربین مداربسته گردید.

دوربین مداربسته H265

مولفه های موثری در کیفیت تصویر که رابطه مستقیم با حجم اشغال شده در فضای هارد دیسک را دارند عبارت‌اند از: نرخ بیت، رزولیشن، تعداد فریم‌های تصویر و ....

نحوه کارایی دوربین مداربسته H264 و دوربین مداربسته H265

 با پایین اوردن این مولفه ها می‌توان حجم فایل‌های ذخیره شده را کاهش داد که با این روش کیفیت تصاویر نیز پایین می ایند و این روش را نمی‌توان جایگزین مناسبی دانست. ولی در سیستم دوربین مداربسته  H264 روش کار به صورت ذیل می‌باشد.

دوربین مداربسته|قیمت دوربین مداربسته ارزان برای منزل

در سیستم دوربین مداربسته H264، ابتدا تصاویر به صورت پشت سر هم قرار گرفته شده و با یک دیگر مقایسه می‌شوند این مقایسه به این صورت است که وضعیت تمامی پیکسل‌های تشکیل دهنده تصویر بررسی شده و اگر تغییری ایجاد شده باشد (حرکت یا بالا و پایین رفتن میزان نور) تصاویر جدید ذخیره می‌شوند، این ذخیره تصویر به این معنی است که فقط قسمت‌هایی که دچار تغییر شده‌اند ذخیره می‌شوند و مابقی تصاویر که دچار تغییر نشده‌اند از تصویر قبلی باقی می‌مانند.

منبع: انواع دوربین



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

بررسی اجزای برد در موبایل ال جی

خازن، دیود، ترانزیستور، سلف و مسفد از جمله قطعات ریزی هستند که در هنگام تعمیر برد موبایل الجی باید مورد بررسی قرار بگیرند. عملکرد هر یک از این قطعات به تنهایی مهم است و تاثیر زیادی در تعمیر صحیح و موثر برد موبایل دارد. مهمتر از این قطعات آی سی هایی هستند که بیشترین کار را روی برد انجام می دهند. این آی سی ها از تعداد زیادی ترانزیستور و قطعات تشکیل شده اند که بسیار ریزتر از آنها با جای کمتری روی برد نصب شده اند. شناخت قطعات اس ام دی و IC ها روی برد موبایل کمک بزرگی در عیب یابی تخصصی برد گوشی می کند، زیرا این آی سی ها و SMD ها با یکدیگر ارتباط دارند و اگر بر روی برد نقصی وجود داشته باشد باید از طریق آی سی ها پیگیری و عیب یابی شود.

نحوه تعمیر برد موبایل الجی

بسته به اینکه چه اتفاقی برای دستگاه شما افتاده است،  نحوه تعمیر برد موبایل الجی متفاوت خواهد بود. برای مثال اشکالاتی مانند آبخوردگی برد موبایل یا ضربه و برخی از مشکلاتی که خاص روی بردهای موبایل اتفاق می افتد، کمی بیشتر زمان برای تعمیرات لازم دارد تا عیب یابی به صورت دقیق انجام شود و مسیر تعمیر و احیانا تعویض انتخاب و اجرا شود. تعمیر تخصصی برد موبایل الجی به تجربه و مهارت در شناخت عیوب مختلف نیاز دارد.

اختصاصی سخت افزار: کالبدشکافی گوشی موبایل ال جی جی 3 (LG G3 ...

باید بدانید که تعمیرات تخصصی برد در برند های مختلف متفاوت است و نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه دارد. پس حتما به مرکزی مراجعه کنید که اختصاصا و به صورت حرفه ای در تعمیر برد موبایل الجی خدمات رسانی می کند. تنوع قطعات زیاد روی بردهای مختلف موبایل باعث می شود که تعمیرکار نتواند تمام قطعات الکترونیکی یدکی آنها را روی میز خود داشته باشد و همین موضوع باعث سردرگمی و بهم ریختگی می شود

بلوک های اصلی برد موبایل ال جی

بلوک Base Band

 قطعات متعلق به بلوک  Base Bandمعمولا در قسمت میانی برد گوشی به سمت پایین پیدا می شوند. آی سی CPU ،آی سی های حافظه ای (آی سی RAM – آی سی FLASH – آی سی E2PROM)، آی سی پاور، آی سی شارژ، آی سی Bluetooth، آی سی رادیو FM بخش های مختلف بلوکBase Band هستند.

بلوک Analog Frequency

اولین قطعه ای که اطلاعات وارد آن می شوند، آی سی صوت است؛ وظیفه اصلی آی سی صوت تبدیل اطلاعات دیجیتال به آنالوگ و برعکس است. آی سی Audio، بلندگو و میکروفون از قطعات این بلوک هستند که هنگام تعمیر برد موبایل الجی باید بررسی شوند.

تعمیر هارد گوشی ال جی | دلیل سوختن هارد موبایل Lg

بلوک Radio Frequency

این بلوک و قطعات متعلق به آن در قسمت بالای برد موبایل قرار دارد و مسئول دریافت فرکانس های GSM از دکل های BTS مخابرات است. پس از دریافت این فرکانس ها اطلاعات موجود در داخل آنها را جداسازی کرده و به قسمت های مورد نظر در گوشی ارسال می کند. برای تعمیر برد موبایل الجی به شکل موثر و موفقیت آمیز بررسی عملکرد صحیح این بلوک لازم و ضروری است. آنتن، سوئیچ آنتن، فیلتر های SAW ، آی سی RF  ، کریستال 26 مگاهرتز، VCO و  آی سی PF یا PA از قطعات اصلی این بلوک هستند.

https://service-lg.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/



:: برچسب‌ها: اجزای برد در موبایل ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : soraya

سهم زن از ارث شوهر چگونه است؟

سهم زن از ارث شوهر یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در رابطه با تصمیم تقسیم ارث وجود دارد. بر اساس قانون مدنی سهم زن از ارث شوهر در صورتی که مرد فرزند داشته باشد یا نداشته باشد، متفاوت است.

در ماده ۸۶۴ قانون مدنی در خصوص ارث زن از شوهر چنین مقرر داشته است: از جمله اشخاصی که به موجب سبب ارث می برند هر یک از زوجین است که باید در حین فوت دیگری زنده باشد. بنابراین زن از شوهر خود ارث می‌برد.

اما نکته مهمی که وکیل مالیات بر ارث در تهران گفته این است که زن زمانی از شوهر خود ارث می‌برد که عقد دائم باشد. اما اگر زن عقد موقت(صیغه‌ای) باشد، از شوهر خود ارث نخواهد برد و زن حق گرفتن نفقه را نیز ندارد، مگر آنکه شرط شده باشد. فقط می‌تواند مهریه خود را بگیرد، حتی اگر صیغه ۹۹ ساله باشد، باز هم حتی در صورت توافق  ارث وجود نخواهد داشت.

بر اساس قانون ۹۴۳ اگر فردی زن خود را طلاق دهد و طلاق از نوع رجعی ( بازگشت) باشد، اگر مرد یا زن در مدت عده فوت کنند، از یکدیگر ارث می‌برند. در طلاق رجعی تا پایان مدت عده، حق ارث باقی  است و اگر طلاق در زمان بیماری که به مرگ می‌انجامد، واقع شود، تا یک سال حق ارث برای زن باقی می‌ماند، مگر اینکه زن ازدواج دیگری داشته باشد که در آن صورت  ارث به او تعلق نخواهد گرفت.

ارث زن از شوهر چقدر است؟سهم الارث زوجه/زن از چه اموالی ارث می برد ...

در ایام قدیم به  زن فقط از  اموال منقول ( قابل انتقال) مرد ارثیه تعلق می‌گرفت ، اما از اموال غیر منقول مانند زمین خانه ارث نمی‌برد. در قانون جدید زن هم از اموال منقول و هم از  قیمت اموال غیرمنقول  از شوهرش ارث می‌برد.

در حال حاضر قانون ارث برای زن که شوهرش فوت شده به این شکل است. بر اساس ماده ۹۷۶ قانون مدنی در صورتی که مرد فوت کند و فرزند داشته باشد زن یک هشتم از اموال منقول و یک هشتم از اموال غیر منقول مانند زمین و خانه به ارث می‌برد.

اگر مردی فوت کند و  فرزندی نداشته باشد، ارث زن او یک چهارم از اموال منقول و یک چهارم از قیمت انواع غیر منقول است. در صورتی که مرد چند زن داشته باشد، ارث بین آنها تقسیم می‌شود.  مثلا اگر دو زن داشته باشد (در صورت داشتن فرزند از هر دو ) یک هشتم به طور مساوی بین آنان تقسیم می‌شود. اگر یکی از زن‌ها فرزند داشته باشد و دیگری که فرزند ندارد به واسطه وجود فرزندان همسر دوم نصف یک هشتم را از اموال شوهر به ارث خواهد برد.

زن از دیه شوهر خود نیز در صورت داشتن فررزند یک هشتم و در صورت نداشتن فرزند یک چهارم ارث می‌برد.

اگر وارث‌ها متعدد باشند، متوفی فرزند زیادی داشته باشد، سهم زن بیشتر از همه پسران است.

مرد  می‌تواند در زمان حیات خود اموال خود به مالکیت دیگری در آورد، اما باید بر پایه عقدی عقد قراردادی باشد که فوت آن به منتقل کننده تاثیری نداشته باشد.

یکی از رایج‌ترین موارد عقد صلح عمری است. عقد صلح  یک نوع قرارداد است که در آن معامله به عامیانه به مصالحه انجام می‌گیرد. مثلاً یک خانه در مقابل یک شاخه نبات صلح  می‌کنند. عقد صلح در دفترخانه تنظیم می‌شود که به موجب آن کسی که صلح می‌کند، اموال خود را به نام دیگری می‌نماید به این ترتیب تا زمانی که در حیات است می‌تواند از مال خود استفاده کند. به این صورت بعد از فوت او ورثه نسبت به اموال حقی ندارند.

ارث بری زن و شوهر از یکدیگر از منظر قانون | موسسه حقوقی دادرسان ...

طبق ماده ۹۴۶ مرد از تمام اموال و دارایی زن ارث می‌بر‌د. در مورد تعلق گرفتن ارث مرد به زن در بالا گفته شد. متاسفانه عموم مردم باور دارند که هر کس هر اندازه  که می‌خواهد می‌تواند اموال خود را  وصیت کند. در حالی که طبق ماده ۸۴۳ قانون مدنی هر فرد تنها می‌توان نسبت به یک سوم مالش وصیت کند، اگر بیش از این مقدار وصیت کند، طبق قانون باید با اجازه ورثه باشد.

مهریه زن پس از فوت شوهر چگونه است؟

زن می‌تواند پس از فوت شوهر علاوه بر مقدار ارثیه، مهریه خود را  نیز از اموال مرد مطالبه کند. در صورتیکه مرد دو زن داشته باشد، هر دو زن از حقوق یکسانی برای مهریه برخوردارند.

  زن هرگونه که بخواهد می‌تواند در مهریه  تصرف کنند، زیرا مهریه پرداخت دین است که بر ذمه مرد و جزو بدهی‌های مرد محسوب می‌شود.

درخواست مطالبه مهریه بعد از فوت شوهر در دادگاه خانواده است. بر اساس قانون مدنی ابتدا باید بدهی‌های مرد پرداخت شود که مهریه نسبت به سایر بدهی‌ها در اولویت قرار می‌گیرد و بعد از آن  اگر چیزی از سهم الارث باقی ماند، بین ورثه تقسیم می‌شود.

بر اساس قانون حتی اگر تقسیم ترکه متوفی بین فرزندان انجام شده باشد، باز هم  زن می‌تواند درخواست مطالبه مهریه به طرفیت ورثه متوفی اقامه کند. اگر مهریه زن پول رایج باشد، بر اساس شاخص فوت شوهر مهریه را دریافت می‌نماید.



:: برچسب‌ها: سهم زن از ارث شوهر ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()