نوشته شده توسط : soraya

آموزش تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود. متخصصان در واحد تعمیرات موبایل تعمیر گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود. همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان پذیر شود.

در واحد تعمیرات گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. مرکز سخت افزار ایران بر کلیه ی مراحل تعمیرات و خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات گوشی شیائومی نظارت دارد.

نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی

نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی یک مرکز تخصصی تعمیرات می باشد که دارای واحدهای تخصصی تعمیر گوشی شیائومی می باشد. واحد های تعمیرات در نمایندگی گوشی شیائومی دارای پیشرفته ترین ابزار های تعمیر می باشد. از این رو کلیه استانداردهای لازم هنگام تعمیرات رعایت می شود. این مرکز قادر به حل کلیه مشکلات به وجود آمده در گوشی شیائومی می باشد. نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی یک مرکز مجاز در زمینه تعمیرات می باشد و کلیه فعالیت های تعمیراتی در این مرکز با گارانتی معتبر ارائه می شود.

تعمیرات گوشی شیائومی | نمایندگی شیائومی | نمایندگی رسمی تعمیر ...

در صورت بروز مشکل در گوشی خود از مراجعه به مراکز غیر معتبر خودداری کنید. این مراکز می توانند باعث تشدید مشکل گوشی شما شود. تمام تعمیرکاران نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی خود متعهد می دانند که محصول کاربر را به بهترین شکل ترمیم نموده و تمام استاندارد های لازم را هنگام تعمیرات رعایت کنند تا دستگاه شما به طور کامل تعمیر شود.

مراحل تعمیرات گوشی شیائومی 

دریافت گوشی و ارائه رسید

دریافت گوشی شیائومی شما و ارائه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی شیائومی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه خود باشید.

بررسی و اعلام هزینه

پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایتا تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه ای اندیشیده ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.

هزینه تعمیر گوشی

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارائه میگردد. برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام میگردد.

تعمیر تاچ گوشی شیائومی

تعمیر تاچ یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات موبایل شیائومی است. اگر در حین استفاده از گوشی متوجه کار نکردن تاچ دستگاه و یا کند شدن آن شدید لازم است که برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید. البته قبل از اقدام به تعمیر تاچ بهتر است بدانید که گاهی کند شدن و کار نکردن تاچ به دلیل اجرای برنامه های سنگین و پر شدن حافظه گوشی است. بنابراین ابتدا این موارد را چک کرده و در صورتی که مشکل برطرف نشد برای تعمیر گوشی خود اقدام کنید.

7 مورد از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل - کوک موبایل

کارشناسان تعمیر موبایل با بررسی تاچ، اقدام به تعمیر یا تعویض آن می کنند. یکی از تعمیرات قابل توجه تاچ، پرس کردن مجدد آن به ال سی دی می باشد. در حالتی که تاچ از روی ال سی دی جدا شده باشد معمولاً به کندی عمل کرده و یا کار نمی کند. 

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی

سوکت شارژ امکان شارژ باتری گوشی را فراهم می کند. این سوکت به عنوان یک رابط بین کابل شارژ و باتری عمل می کند. سوکت شارژ علاوه بر شارژ گوشی، جهت اتصال تلفن به کامپیوتر و یا کابل otg مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، با استفاده از این سوکت امکان شارژ دستگاه و متصل کردن گوشی به سیستم کامپیوتری یا دستگاه های دیگر فراهم می شود. وصل کردن و جدا کردن نامناسب کابل شارژ، آب خوردگی و ضربه خوردن دستگاه از مهمترین دلایل خرابی سوکت شارژ هستند.

زمانی که این سوکت خراب شود، امکان شارژ گوشی وجود نداشته و پس از خالی شدن باتری، گوشی خاموش می شود. معمولاً در صورت خرابی سوکت شارژ، این قطعه تعویض می شود اما در صورتی که تنها پایه های آن خراب شده باشد، احتمال تعمیر آن وجود دارد.

آنتن ندادن موبایل شیائومی

آنتن ندادن موبایل به این معنی است که سیم کارت موجود در گوشی نمی تواند از پوشش شبکه ای استفاده کند. حتی گوشی های با کیفیت و تکنولوژی بالای شیائومی نیز گاه دچار مشکل عدم آنتن دهی می شوند. از شایع ترین دلایل عدم آنتن ندادن گوشی بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی، ایجاد اختلال به واسطه کیس و لوزام جانبی گوشی، وارد شدن فشار به سیم کارت، ضربه به گوشی، وجود مشکل آنتن دهی در نقطه جغرافیایی مورد نظر، مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی موبایل، عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت و ایجاد اختلال در اثر قرار گرفتن در کنار اشیایی مختل کننده آنتن دهی هستند. بررسی هر یک از عوامل گفته شده می تواند به رفع مشکل آنتن دهی کمک کند. در صورتی که با بررسی این موارد مشکل موبایل گوشی شیائومی شما رفع نشد با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل رفع این مشکل را متخصصین خبره این مرکز بسپارید. تعمیرات موبایل شیائومی

از تخصصی ترین خدماتی که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود، تعمیرات گوشی شیائومی است. ذکر این نکته نیز لازم است که مجموعه ی موبایل امداد به انواع ابزار و قطعات دسترسی دارد و تعویض قطعات گوشی های آسیب دیده ی شیائومی در همین مجموعه انجام می شود. با تکمیل فرم زیر و ثبت سفارش به سادگی می توانید درخواست تعمیرات گوشی شیائومی خود را در هر مدل و سری برای ما ارسال کنید.

لازم است بدانید تعمیرات موبایل شیائومی در موبایل امداد با گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات، طی 24 تا 48 ساعت انجام می شود. بعد از انجام تعمیرات گوشی در حضور مشتری آزمایش می شود و در صورت کارکرد درست به ایشان تحویل داده می شود.

ممکن است در مواجهه با خرابی گوشی های همراه خود به مراکز تعمیر غیرمعتبر مراجعه کنید. توصیه می کنیم از این کار دوری کنید چرا که در طولانی مدت مشکل گوشی شما تشدید می شود. جز تعهدات تعمیرکاران مرکز تعمیر شیائومی است که گوشی همراه شما را مطابق استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات تعمیر کنند و تمامی مشکلات گوشی همراه شما را رفع کنند.

تعمیر برد گوشی شیائومی

هرگونه ضربه، نفوذ رطوبت به داخل گوشی و یا نوسان الکتریکی می تواند به برد تلفن همراه شما آسیب برساند. برد در برگیرنده بسیاری از قطعات موبایل از جمله پردازنده و حافظه دستگاه است.

بنابراین خرابی در این بخش ممکن است باعث بروز اختلالاتی در گوشی شده و امکان استفاده از آن را منتفی کند. روشن نشدن موبایل، قطع شدن صدای دستگاه، هنگ کردن سیستم، کار نکردن دوربین، بالا نیامدن سیستم عامل موبایل و مواردی از این دست، از جمله مشکلاتی هستند که به دلیل خرابی برد مشاهده می شوند. برد گوشی از قطعاتی است که امکان تعمیر آن وجود داشته که معمولاً با تعویض قطعات آن همراه است.

تعمیر دوربین گوشی شیائومی

گوشی های شیائومی ممکن است از یک یا چند دوربین برخوردار باشند. دوربین گوشی یکی از ملاک های انتخاب کاربران در هنگام خرید گوشی است. بنابراین از کار افتادن و خرابی دوربین نیز می تواند یکی از مشکلات ناخوشایند برای آنان تلقی شود. اما کار نکردن دوربین همیشه ناشی از خرابی آن نیست.

گاهی ممکن است اختلالات نرم افزاری باعث بروز مشکل در دوربین گوشی شود. از این نظر، تکنسین های تعمیر موبایل شیائومی، در ابتدا از طریق نرم افزاری اقدام به رفع مشکل دوربین می کنند. چنانچه از این طریق مشکل برطرف نشود، آنگاه دوربین گوشی و متعلقات آن مورد تعمیر قرار می گیرد.

 مشکل عدم شناسایی سیم‌کارت موبایل شیائومی

از مشکلاتی که ممکن بسیاری از دارندگان تلفن های همراه را درگیر کند، مشکل عدم شناسایی سیم‌کارت گوشی است. شناسایی نشدن سیم کارت خود را به صورت ارورهایی مانندInsert SIM، SIM not  ready، SIM error و … نشان دهد. همچنین یکی از علل عدم آنتن دهی موبایل می تواند مربوط به مشکل در سیم کارت موبایل شما باشد. در بعضی مواقع نیز پس از نصب رام کاستوم ممکن است با مشکل شناسایی نشدن سیم کارت موبایل مواجه شوید.

در چنین مواقع می توان با اعمال راه کارهایی ساده می توانید این مشکل را حل کنید. به عنوان مثال ری‌استارتکردن گوشی می تواند در چنین مواقعی چاره ساز باشد. جا انداختن دوباره ی سیم کارت و بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه نیز از راه حل خای پیشنهادی در چنین مواقعی است. همجنین در این مواقع ممکن است با فعال کردن حالت هواپیما و بعد از آن برگرداندن گوشی به حالت اولیه ی خود مشکل حل شود. در صورتی با هیچ یک از موارد گفته شده مشکل عدم شناسایی سیم‌کارت موبایل شیائومی حل نشد، کار را باید به یک متخصص سپرد. نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر قادر به عیب یابی و رفع مشکل گوشی در کمترین زمان است.

برای ثبت درخواست تعمیرات گوشی شیائومی چه مراحلی لازم است؟

برای تعمیر گوشی های شیائومی طی کردن مراحل زیر لازم است.

تعمیر موبایل: گوشی شما با توجه به مورد طی 24 و نهایتا تا 48 ساعت بعد از تحویل توسط متخصصین شرکت تعمیر می شود.

تحویل گوشی به مشتری: گوشی شما پس از اتمام تعمیرات مجدد توسط پیک موتوری به محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

تضمین تعمیرات و گارانتی اصالت محصولات: در صورتیکه مشتریان بعد از پایان تعمیرات به هرگونه مشکلی برخورد کنند می توانند به طور رایگان از خدمات مرکز موبایل امداد بهره مند شوند. این مورد به این علت است که در مرکز موبایل امداد کلیه ی تعمیرات با گارانتی اصالت قطعه و تضمین کیفیت تعمیرات انجام می شود.

پرداخت هزینه: پرداخت هزینه ی تعمیرات آخرین مرحله از مراحل تعمیر گوشی در مرکر تعمیر گوشی شیائومی است که در انتها از مشتریان دریافت می شود.

کمپانی شیائومی تولید کننده ی انواع گوشی های میان رده ای است که می توانند به دلیل خوش ساختی و کیفیت با گوشی های پرچمدار سایر برند ها رقابت کند. مثلا مدل mi 5x از گوشی های شیائومی جز همین دسته است که بسیار خوش ساخت است. داشتم نمایشگر فول اچ دی و وضوح و خوانایی بالا و همچنین روشنایی مناسب از ویژگی های این گوشی از برند شیائومی است. 

تعمیر موبایل شیائومی



:: برچسب‌ها: خرابی برد گوشی , تعمیر موبایل , قطع شدن صدای گوشی , شکستن تاچ ال سی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()