نحوه ی تنظیمات اولیه ی تلویزیون سونی
نوشته شده توسط : soraya

نحوه ی تنظیمات اولیه ی تلویزیون سونی

آیا شما به تازگی یک تلویزیون با کیفیت جدید را خریداری کرده اید یا مجبور به تنظیم مجدد آن هستید ، باید تنظیم اولیه ریموت کنترل را بار دیگر انجام دهید - از جمله جفت کردن ریموت ، اتصال به Wi-Fi ، و اضافه کردن حساب سونی خود - تا بتوانید شروع به تماشای نمایش و فیلم کنید. با استفاده از این ریموت کنترل هوشمند به راحتی می توانید عملکرد مناسب و شگفت انگیز را داشته باشید.

برای اولین بار تلویزیون خود را روشن کنید

هنگامی که برای اولین بار تلویزیون خود را روشن می کنید ، باید ریموت خود را تنظیم کنید و  تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید تا از طریق تنظیم اولیه ای که ایجاد کرده اید بتوانید از تلویزیون استفاده نمایید.

عملکرد از راه دور ریموت کنترل تلویزیون سونی

هنگامی که تلویزیون را برای اولین بار روشن می کنید ، Samsung Remote Smart Remote به طور خودکار به تلویزیون جفت می شود. اما اگر ریموت جفت نشد ، آن را به سنسور کنترل از راه دور در جلو تلویزیون نشان دهید ، و سپس دکمه های برگشت و پخش / مکث را همزمان فشار داده و نگه دارید.

توجه: تصاویر ، دکمه ها و عملکردهای Remote Smart Sony سونی ممکن است از نظر مدل متفاوت باشد. برای دستورالعمل های خاص به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

تلویزیون های اندرویدی فیلیپس با قیمت های متنوع

زبان خود را انتخاب کنید

تلویزیون جدید شما به شما امکان می دهد یک زبان دلخواه را از تنظیم اولیه انتخاب کنید. بنابراین اگر می خواهید ، اکنون می توانید تنظیمات تلویزیون خود را به زبان کشور خود تبدیل نمایید.

از راه اندازی اولیه ، از دکمه های بالا و پایین در صفحه جهت دار از راه دور استفاده کنید تا به زبان دلخواه خود بروید. سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تلویزیون را به اینترنت وصل کنید

توجه: اگر شما با شرایط و ضوابط و قوانین حفظ حریم خصوصی Smart Hub رضایت ندارید ، نمی توانید از برنامه ها و برخی از ویژگی های Smart در تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید.

برای استفاده از برنامه ها ، پخش فیلم ها یا استفاده از خدمات دیگر ، تلویزیون شما نیاز به اتصال اینترنتی دارد ، اتصال نیز می تواند بی سیم یا با استفاده از سیم LAN صورت بگیرد.

شبکه بی سیم

برای انتخاب شبکه بی سیم برای تلویزیون هوشمند خود ، Wireless را انتخاب کنید و سپس نام شبکه بی سیم خود را انتخاب کنید. اگر شبکه شما ایمن است ، رمز ورود را وارد کنید و سپس انجام شد.

تلویزیون شما سعی خواهد کرد به شبکه شما متصل شود و به سرورهای سونی دسترسی پیدا کند. پس از برقراری اتصال بی سیم ، OK را انتخاب کنید. سپس ، شرایط و ضوابط Smart Hub ، را مرور کنید ، من با همه موافقم را انتخاب کرده، و سپس OK را انتخاب کنید.

تنظیمات کانال تلویزیون سونی | نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی

شبکه سیمی

در صورت تمایل می توانید به یک شبکه سیمی وصل شوید. یک کابل اترنت را به One Connect Box یا پشت تلویزیون خود وصل کنید و سپس Wired را انتخاب کنید. تلویزیون شما سعی خواهد کرد به شبکه شما متصل شود. هنگامی که اتصال کامل شد ، تلویزیون شما به سرورهای سونی دسترسی پیدا می کند. OK را انتخاب کنید.

شرایط و ضوابط Smart Hub ، رازداری را مرور کنید و سپس من با همه موافقم را انتخاب کنید. بعد ، OK را انتخاب کنید.

تلویزیون الجی 43 اینچ LG LED TV FULL HD 43LF630 - فروشگاه آنلاین ...

وارد سیستم شوید یا یک حساب سونی ایجاد کنید

توجه: اگر مایل به ایجاد یا ورود به حساب سونی خود نیستید ، فلش در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید تا از این بخش بروید.

یک حساب سونی برای استفاده از برخی سرویس ها یا برنامه های خاص در تلویزیون شما لازم است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید فیلم یا نمایش فیلم را از طریق تلویزیون خود اجاره یا خریداری کنید ، به حساب سونی خود نیاز خواهید داشت.

ورود به حساب

برای ورود به سیستم به صورت دستی به حساب سونی ، ورود به سیستم را انتخاب کنید و سپس قسمت شناسه را انتخاب کنید. آدرس ایمیل حساب سونی خود را وارد کرده و سپس Next را انتخاب کنید. قسمت گذرواژه را انتخاب کنید ، رمزعبور حساب سونی خود را وارد کرده و سپس انجام شد. در آخر ، ورود به سیستم را انتخاب کرده و سپس انجام دهید.

ایجاد یک حساب کاربری

بدون حساب هستید ، مشکلی نیست. برای ایجاد یک حساب سونی ، ایجاد حساب را انتخاب کرده و بله را انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، موافقت را انتخاب کنید تا با شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی حساب سونی موافقت کنید.

قسمت شناسه را انتخاب کنید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس Next را انتخاب کنید. و سپس ، قسمت گذرواژه را انتخاب کرده ، رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و سپس انجام شد. گزینه Next را انتخاب کنید و قسمت First Name را انتخاب کنید. نام خود را وارد کرده و سپس Next را انتخاب کنید. همین کار را برای نام خانوادگی خود انجام دهید.

از آنجا قسمت تاریخ تولد را انتخاب کنید و از در Remote Smart Sony خود استفاده کنید تا تاریخ تولد خود را انتخاب کنید. در آخر ، کادر انتخاب را انتخاب کنید ، گزینه Next را انتخاب کنید و سپس Done را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید با یک حساب Facebook یا PayPal یک حساب کاربری ایجاد کنید.





:: برچسب‌ها: نحوه ی تنظیمات اولیه ی تلویزیون سونی , ایجاد یک حساب کاربری , شبکه سیمی , شبکه بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: