تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف ملت ایران است
نوشته شده توسط : soraya

تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف ملت ایران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: با توجه به حمله ناجوانمردانه آمریکا به سردار سلیمانی، ملت ایران در مراسم تشییع و سالگرد انقلاب اسلامی پرشورتر از همیشه مشارکت کرد.

او افزود: ملت ایران با حضور در این راهپیمایی به آمریکا می‌گوید که با ظلم و ستم نمی‌تواند اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهد و تاریخ گذشته تکرار نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف ملت ایران دانست و تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی هیچ گاه ظلم را نمی‌پذیرد و همواره در مسیر اقتدار و عزت حرکت می‌کند.

حجت الاسلام نظری شاهرودی با اشاره به آثار و برکات حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور مردم در صحنه این پیام مهم را به آمریکا می‌دهد که نمی‌تواند برنامه‌های شوم خود علیه ملت ایران را اجرا کند.

رئیس موسسه دائره المعارف فقه اسلامی عنوان کرد: حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی امروز پیام روشنی دارد، باید زمینه‌ای فراهم شود تا ملت ایران در انتخابات اسفندماه نیز حضور گسترده‌ای داشته باشد و به آمریکا اثبات کند تحریم و ظلم جواب نمی‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: حضور میلیونی و بی نظیر مردم در راهپیمایی سبب خیر و برکت می‌شود و پیام مهمی برای استکبار دارد که تحریم و ظلم سبب کوتاه آمدن ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌شود.

منبع: تداوم آرمان انقلاب اسلامی

خبرهای جدید را دنبال کنید: صبح قم





:: برچسب‌ها: صبح قم ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: