سیل به زیرساخت‌های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده است
نوشته شده توسط : soraya

سیل به زیرساخت‌های شهرستان نهاوند آسیب جدی وارد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر مراد ناصری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بحران نهاوند که با حضور معاون استاندار و مسئولین استانی برگزار شد، گفت: حجم بارش‌های نهاوند تاکنون حدود ۱۲۰ میلی‌متر بوده و اقداماتی در راستای کاهش خسارات صورت گرفته که تا حدودی مؤثر بوده است.

وی به مشکلات سیل در نهاوند اشاره کرد و گفت: شهر «گیان » در حال حاضر آب آشامیدنی ندارد و با تانکر آب‌رسانی می‌شود و در حوزه راه نیز خسارات زیادی متحمل شده است. فرماندار نهاوند افزود: در بحث زیرساخت‌ها خسارت‌های زیادی به شهرستان نهاوند وارد شده که فردا و روزهای آینده میزان این خسارات مشخص می‌شود کمااینکه در بحث مسکن در تمام روستاها به نحوی متحمل خسارت شده‌ایم.

وی اظهار داشت: جاده گاماسیاب خسارت‌دیده و با توجه به تجربه‌ای که داریم فردا و پس‌فردا روزهای سختی برای نهاوند خواهد بود و باید کمک شود تا از این بحران به سلامت عبور کنیم. ناصری به نابودی برخی زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی بخش عظیمی از خسارت‌ها را شاهدیم و بخش اعظم شیلات شهرستان تخریب‌شده است. بخشدار مرکزی نهاوند نیز در ادامه گفت: چندین خانوار در این بخش جابه‌جاشده‌اند و به شیلات این بخش خسارت‌های زیادی واردشده است.

آیت صالح افزود: با توجه به اینکه بیشترین روستاها در بخش مرکزی نهاوند قرار دارند و در این بخش مشکل رانش زمین را نیز داریم می‌دانیم که چند روز بعد مشکلات ما شروع می‌شود و نیازمند مساعدت هستیم. بخشدار مرکزی نهاوند بابیان اینکه یکی از مشکلات ما آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه گاماسیاب در روستای «فیازمان » بود، گفت:

با جابه‌جایی چند خانوار این مشکل مدیریت شد. صالح اظهار داشت: این رانش‌ها باعث بروز خسارت به انشعابات می‌شود و مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آورد که در این زمینه باید مسئولان استانی به کمک ما بیایند.

منبع: سیل در نهاوند

اطلاع از جدیدترین اخبار روز : اخبار شیلات





:: برچسب‌ها: اخبار شیلات ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: